#1 Skrevet Mars 29, 2012 Heisann! Har en A4 B5 2.4l 98mod hvor jeg nå har satt inn et slikt "sports filter" fra bsr, av typen som går ned i orginal boksen, men jeg la merke til at den den lille runde dingsen som sitter festet på venstre siden av boksen med en plugg på (ventil av noe slag?) lager en slags klikke lyd etter bilen har godt i typ 10sec, har ikke lagt merke til det før, men er dette normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2012 Er det den dingsen - som har èn slange som går ned mot hjulbuen på høyre side, og èn slange som går til gasspjeldet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2012 Er det den dingsen - som har èn slange som går ned mot hjulbuen på høyre side, og èn slange som går til gasspjeldet? stemmer, har en plugg på seg, så går det en slange ned mot hjulbuen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2012 Er normalt at denne tikker ja! Stilte akkurat samme spørsmålet selv her engang:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2012 Er normalt at denne tikker ja! Stilte akkurat samme spørsmålet selv her engang:p Hehe daså ble veldig usikker da jeg aldri har lagt noe merke til denne lyden før ^^ litt kos at bsr filteret faktisk lager en god mengde lyd selv nede i orginal boksen.. fjortiss serru.. men enda bedre at rykkinga jeg slet med når ga gass i hastigheter under 20km/t ble MYE mindre! måtte dog tilpasse filteret litt.. gummi kantene rundt ble alt for tykke så måtte skjære litt her før det ble helt tight og fint, men ble da bra læl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2012 Hvis det er samme som jeg har, så er det en Genuine VW / Audi EVAP PURGE VALVE (078-133-517-H / 078133517H) Sånn jeg forstår så skal den åpne og lukke avhengig av vakum i innsuget e.l. avhengig av hva motorstyringa vil. Det er vel en funksjon for å fange opp bensindamp eller lignende... Er ikke helt sikker på funksjonen , men hos meg så hender det at den tikker av og på som et uvær. - men jeg tror den slangen som går ned ved hjulbua går bakover til bensintanken. I tilfelle så er det lufting til tanken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2012 Hvis det er samme som jeg har, så er det en Genuine VW / Audi EVAP PURGE VALVE (078-133-517-H / 078133517H) Sånn jeg forstår så skal den åpne og lukke avhengig av vakum i innsuget e.l. avhengig av hva motorstyringa vil. Det er vel en funksjon for å fange opp bensindamp eller lignende... Er ikke helt sikker på funksjonen , men hos meg så hender det at den tikker av og på som et uvær. - men jeg tror den slangen som går ned ved hjulbua går bakover til bensintanken. I tilfelle så er det lufting til tanken kan nok stemme det! nei men da tror jeg vi konkluderer med at alt er i skjønneste orden! så sier jeg takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...