Anbefalte innlegg

Selger min Audi S6 1995 ( førstegang reg Norge 21.02.2001) bilen er i daglig drift, er ikke en strøken bil noe karroseri jobb må til for å få den strøken, selges hel (EVT) i deler, men da må jeg ha en grei konkret liste med solgte deler før den blir påbegynt demontert, har nok av deler liggende vil ikke bli inneværende med mere hvis jeg ikke får det solgt,. men aller helst solgt hel, årsavgift for 2012 er betalt, bilen er skal på neste pkk 30.11.2012.

 

sitter en mtm 303 hjerne i den

motor drar meget godt og ikke noe ulyd av girkasse, motor bruke litt olje, ca 7-8dl på 1000km, forrige eier sa til meg om det og at han ville ha byttet ventil tetninger, men har ikke vært noe problem så langt for meg.

 

det jeg har gjort er byttet endel slitedeler som endeledd begge foran klosser bak nye håndbrekk vaiere, noen gummi foringer, nytt batteri, ny bakrute pusser motor.

 

 

ønsker helst spørsmål via tlf, hvis det skulle vise seg å være vanskelig, send da gjerne en pm.

 

Prisant: 40,000,- kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

tlf: 90 72 23 06

biler mars 2012 024.JPG

biler mars 2012 038.JPG

biler mars 2012 034.JPG

biler mars 2012 031.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.