#1 Skrevet Mars 29, 2012 Selger min AAN motor fra en 95´S6. denne passer sene S4 og andre audi med litt modifikasjoner. motoren er komplett utvendig med dynamo, starter, turbo, manifoild, innsug og hjerne. mangler altså bare ledningsnettet. Kommer fra en automat bil så automat kassen kan medfølge uten tillegg om ønskelig. km stand ca 200000km. pris: 10000kr. sendes ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2012 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2012 Offtopic , Men ser du skriver at den passer nyere S4.... hvorfor skulle den ikke passe i eldre S4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2012 Følger A/C kompressor og servopumpe med? Er det noen forskjell på utgående aksel mellom automat og manuell kasse? Synes å ha lest noe om det et sted men husker ikke hva/hvor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2012 den passer jo sefølgelig i eldre s4, men da må en ha ledningsnett til nyere da hallgiver er i front på denne motoren slik som på s6 om en bare skal bytte motor i s4 fra 91-93 jeg tenkte på sikkert bare og forlenge ledningsnett så passer den i eldre s4 også, men har som sagt ikke ledningsnett liggende A/C kompressor står på mener jeg. og servopumpe, men skal få dobbeltsjekke i morgen det er forskjell på automat og manuell ja. skal en bruke denne motoren i en bil med manuell kasse må du ha svinghjul fra S2,S4,S6 eller RS2 med tilhørende clutch sefølgelig. men manuell kasse passer rett på denne motoren. hjerne følger med så om en får tak i ledningsnett må en bare koble samme to ledninger til automatkassen for å få start, men automatkassen som står på bilen kan medfølger uten tillegg om ønskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2012 Sitter ei foring i veiva på Automat motorer som må trekkes ut også , før svinghjul kan monteres Dette er ikke noe problem , sveise på mutter å skru den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2012 litt of topic men jeg spørr lell. villig til å selge halgiver og speedsensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2012 ikke fåreløpig. prøver først og fremst å selge denne komplett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2012 bump. står her fortsatt. går for 8000 ved rask avgjørelse! kan muligens medfølge ledningsnett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 1, 2012 Knut Erik Jacobsen tar denne lett. Han leter etter en slik med komplett led. Nett etc. Send han en melding Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 1, 2012 Ja det kunne jeg gjort Johan men denne selges UTEN EL nett:( er borte denne helgen men skal vurdere den til uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 1, 2012 en kamerat av meg har et ledningsnett liggende, men han er offshore nå så jeg får ikke tak i han for øyeblikket. men bare tenk på det du Knut-Erik. kan holde den av en liten stund. motoren går vertfall ikke for noe lavere en 8000, da har jeg tapt nok på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 1, 2012 Jeg har elnett liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 1, 2012 om noen vil ha bilder så send meg nummeret her eller på pm, så skal jeg sende noen bilder jeg tok av motor og girkasse i dag. det står klima, dynamo, starter, servopumpe, eksosmanifoild, turbo, slanger til turbo, lmm, rørgater, intercooler i helalu, innsug, dyser, coilrekke og de fleste sensorer. så også over hjernen og den er stemplet fra 2003 så den er noe nyere. det som mangler er som sagt ledningsnettet, men kan muligens skaffe dette med. ser nå at Tormod over her har dette liggende, så vist ikke jeg får tak i ledningsnett kan den som kjøper dette ta kontakt med Tormod og kjøpe ledningsnett av han. da skal det bare være å koble opp motor å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 3, 2012 Hvor bor du Anders? Vis vi skulle komme å hente den. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 3, 2012 Tormod, pris på nettet ditt. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 3, 2012 1500,- inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 3, 2012 Jeg har et elnett som Anders skulle få til denne motoren i bytte for noen andre deler. Men det nettet jeg har stod i en 90q og det var påbegynt tilpassing til denne. Det har også blitt dratt igjennom et litt for lite hull i torpedoveggen så noen ledninger har blitt skadet. I tillegg ser det ut som om det mangler noen stikk i motorrommet, men dette har jeg ikke fått sjekket skikkelig. Kan få sett over nettet litt nøyere seinere idag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 3, 2012 Gjør det Lasse siden motoren event skal inn i en 90 hadde det vært greit med ett el nett som er tilpasset 90. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 3, 2012 (endret) Mange som har meldt interesse nå for motoren. jeg bor i Fusa kommune som ligger i Hordaland fylke. ca 1 times kjøring sørøst for Bergen. dette ledningsnettet som Lasse snakker om kan medfølge. prisen er fortsatt 8000 og er ikke mer prutbar, så første mann som kommer med penger får motoren Jeg har et elnett som Anders skulle få til denne motoren i bytte for noen andre deler. Men det nettet jeg har stod i en 90q og det var påbegynt tilpassing til denne. Det har også blitt dratt igjennom et litt for lite hull i torpedoveggen så noen ledninger har blitt skadet. I tillegg ser det ut som om det mangler noen stikk i motorrommet, men dette har jeg ikke fått sjekket skikkelig. Kan få sett over nettet litt nøyere seinere idag;) gje ein lyd når du har sett øve da du Lasse Lagt til etter 47 minutter: Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...