#1 Skrevet Mars 29, 2012 Hei, langlysene mine har plutselig sluttet å virke, Sikring er hel og det blå lyset som indikerer at langlyset er på funker også. Kan det være et rele eller noe som streiker ? Isåfall er det noen som har oversikt over hvilket et det er. Jeg har dessverre ikke instruksjonsboka så får ikke sjekket det. Skulle gjerne søkt men får ikke søke funksjonen til å virke Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2012 Virker lyshornet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2012 Hvis du mener når man blinker ved å dra spaken til seg, så funker ikke denne heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2012 Er pærene ok da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2012 Jepp, har byttet til splitter nye 2 ganger, Så det er nok ikke det som er problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2012 Jepp, har byttet til splitter nye 2 ganger, Så det er nok ikke det som er problemet Har pærene virka før etter du har montert nye då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 29, 2012 Regnr på pm ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2012 Pærene har fungert helt frem til for 2 dager siden, da begge langlysene plutselig kuttet, Skrudde bilen av og på et par ganger og vips så virka de igjen, Rakk å komme meg hjem ( times kjøre tur ), Skrudde på bilen igjen dagen etter og da sjekket jeg om de funket, men da virket de ikke i det hele tatt, Lurer derfor om det kan være et rele som holdt på å dø første gang, for så å dra seg igang igjen. Merke også at jeg kjørte uten langlysa på idag, men da lyste den blå indikatoren med ca halv styrke i 10-20 sekunder etter at jeg startet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 29, 2012 Pærene har fungert helt frem til for 2 dager siden, da begge langlysene plutselig kuttet, Skrudde bilen av og på et par ganger og vips så virka de igjen, Rakk å komme meg hjem ( times kjøre tur ), Skrudde på bilen igjen dagen etter og da sjekket jeg om de funket, men da virket de ikke i det hele tatt, Lurer derfor om det kan være et rele som holdt på å dø første gang, for så å dra seg igang igjen. Merke også at jeg kjørte uten langlysa på idag, men da lyste den blå indikatoren med ca halv styrke i 10-20 sekunder etter at jeg startet opp. ka bil er det, og er det xenon? Montert kraftigare pære enn vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 1, 2012 Feil funnet har vært dårlig kontakt og ei kabelsko har smeltet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...