#1 Skrevet Mars 29, 2012 Vi holder åpent søndag 1. april mellom klokka 12 - 1700 grunnet åpning av Dekkskift Follo AS. Alltid gode tilbud Se våre kult-felger på nært hold Gratis dekkvask ved dekkbytte Vi serverer kaffe og griller pølser. Ta med hele familien. Stikk innom så sees vi søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2012 Så hyggelig. Siden jeg skal en tur hjemom på søndag tar jeg en tur. Regner med det er tilbud på vafler også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2012 Så hyggelig. Siden jeg skal en tur hjemom på søndag tar jeg en tur. Regner med det er tilbud på vafler også. Blir ikke vaffel denne gang, derimot så kliner vi til med pølser grillet på en dobbel weber... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2012 til kl17 du sa igår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...