#1 Skrevet Mars 29, 2012 var på EU kontroll med bilen og da sa han kontrolløren at det var- foraksel-dårlig innfestninger venstre side. Denne har multilink-armer. Dvs 4 armer pr side jeg tenkte å ikke på å spørre men etter å ha vært i kontakt med noen verksteder så måtte de vite hvilke av de 4 som må byttes. så skal jekke opp bilen å legge meg under å se, men uten noe erfaring aner jeg ikke hva jeg skal se etter:P noen som kan fortelle meg hva jeg skal se på evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2012 Jeg ville spurt kontrolløren som tok EU-kontrollen for deg, for han skulle ha spesifisert hvilke det var som må skiftes ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2012 Jeg ville spurt kontrolløren som tok EU-kontrollen for deg, for han skulle ha spesifisert hvilke det var som må skiftes ut. mhm ja det skulle han egentlig, men jeg glemte jo helt å spørre. NAF er vell stengt nå i påsken så han har vell glemt bilen når jeg evt tar en tur innom der etter påske.. irriterende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...