Bensintank til C4 Quattro (100/S4/A6/S6) + MYYYE anna :-)

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Selger en bensintank fra C4 Quattro, det er rust, men tanken er langt fra ferdig, ville dòg pussa litt og behandlet den før montering, sier seg vel selv, men ærlighet varer lengst ;)

 

1000 Kr, hentepris, hvis ikke evt kjøper ordner frakt greit..

 

PM/ tlf 91836960

 

Har fortsatt myyye C4 deler, hallgivere til V6 2.8

Dynamo til samme motor, bensinpumper til S4, IC til S6, bakdiff til S6, bakdiff med sperre til 2.8Q, eksosmanifoild aan, Wastegate til 2.2, frontlykter til 100 C4, komplette varmeregisterbokser, eller motorer til klimastyring separat..

 

Bare spør om det trengs noe, har ikke jeg har sikekrt en kompis :P chassisdeler er det heller snaut med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er blokka i bra stand? Mye slitekant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en ECU til en AAH-motor? Delenummer 8a0906266j eller 8a0906266e. Er en Hitachiboks jeg er ute etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr 500,- for tanken jeg :) Hentes såklart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blokka virker fin, øyet som ser sikkert, men tidligere blokker har hatt mer kant ja :) Så denne er bra i forhold til mange andre ;)

 

skal sjekke om jeg har ecu Ragnar..

 

Jan Aimar, nope, da beholder jeg den, høvding er ferdig prutta...

 

Lagt til etter 38 minutter:

 

Har 8A0 906 266c og 4a0 906 266a, begge er hitachi, kan evt sende mot frakt og ta betalt ved funksjon ;) opp til deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 8A0 906 266c og 4a0 906 266a, begge er hitachi, kan evt sende mot frakt og ta betalt ved funksjon ;) opp til deg :)

Takk for tilbudet :-) Skal se om jeg finner informasjon om jeg kan bruke 8A0 906 266c. Hvilket MMS-nummer har hjernen? Kommer med tilbakemelding når jeg har lest meg litt opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekker igjen i morgen jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.