#1 Skrevet Mars 29, 2012 må ha nye dempere og fjærer på bilen min da de jeg har nå rett å slett duger ikke. veit det er litt begrenset utvalg men er på jakt etter noe som er bra, og ganske stivt, bilen blir jo kjørt litt hardt til tider =), gjerne senk men ikke mere enn 30/30. er det noen der ute som har en s4 eller s6 som har kjøpt seg nye fjærer / dempere som kunne ha delt sin erfaring med meg =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2012 Eg kjører Eibach sine 30/30 fjører og koni dempere. Etter min smak kunne den vert litt lavare og stivare. Men er da behagelig å kjøra med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2012 kjører eibach 30/30 fjører med spach dempere og de er ubrukelig spør du meg. flere som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2012 Har H&R fjører og Bilstein B8 Sprint dempere. Kunne vært litt stivere men henger bra på vegen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2012 Har også fått inntrykk av at H&R 40\40 med bilestein skal være bra. Synes du bilen er vaglette så kan vel polyforinger være en finfin upgrade? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2012 Dårlig med polyforinger til disse bilene dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2012 Bilstein B8 Sprint har jeg på min '90 Audi 100 TQ Sport, kunne ikke tenke meg andre dempere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2012 Bilstein B8 Sprint er gull, veldig fornøyd med mine. Da jeg demonterte stod det noen kav utslitte og slarkete Koni foran, disse så pinglete ut, hadde mye tynnere stempelstang enn Bilsteinene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2012 eibach og bilstein her. veldig fornøyd med kjøreegenskaper men altfor høy bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2012 hvem er det som forhandler bilstein dempere i norge egentlig? sjekket de "størst" men ingen har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2012 Jeg har KW,steg 1 på min! Funker flott, og er ganske stiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2012 hvem er det som forhandler bilstein dempere i norge egentlig? sjekket de "størst" men ingen har ...du får jo kjøpt Bilstein hos seekpart24.com Koster omtrent nada i porto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2012 Har weitec 35/35 på bilstein dempere, fungere greit.. Ok sportslighet og samtidig komfort.. Stod på bil da jeg kjøpte den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 8, 2012 Hør med Tom Are, forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=115517 Bestillte nettop bilstein dempere fra han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 10, 2012 Når jeg kjøpte var de billigst hos www.shox.com Ingen poeng å betale ekstra for å handle i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 10, 2012 Er Koni bare oppskrytt eller er det virkelig bra, har lest ett sted at de er så spinkle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 11, 2012 Er Koni bare oppskrytt eller er det virkelig bra, har lest ett sted at de er så spinkle? Har lest at Koni blir for svakt til C4 generelt da det er en veldig tung bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...