Digital Powerboks (Tuning) fra Autopower - 1/3 av ny pris med garanti! KUPP!

Anbefalte innlegg

Har en kollega som skal bytte inn sin firmabil (2011 modell) som han hadde siste generasjons hel digitale powerboks installert - har selv prøvd bilen med og uten og det er virkelig "natt og dag". Da han ikke kan levere bilen inn med boksen (...), så har jeg tilbydt meg å selge denne for han på forumet til en latterlig lav pris.

Dette er da Autopower's digitale powerboks (tuning/chip) som passer Audi A4's 2.0 TDI CR motor med 120 hk / 290 nm for årsmodell 2009, 2010, 2011 og 2012.

Meget bra effekt som gir motoren 150 hk / 350 nm. Kan også manuelt justeres opp til 170 hk / 400 nm, men 150 hk / 350 nm er standard instillingen.

Dette kan ikke sammenlignes med rimeligere varianter som kun gir analog motstand, men hel digital som optimaliserer de fleste parameter. Produsenten er TÜV sertifisert og Autopower er en av Norges mest seriøse tunere med 15 års erfaring.

Meget enkel montering som tar 2 minutter og boksen kan med letthet taes inn/ut ved f.eks service.

Kjøpt september 2011 med 2 års garanti / 5 års reklamsjonsrett. Boks og kvittering følger med!

Kan sendes over hele landet (kjøper betaler porto) eller leveres i Oslo området.

Pris NY: kr 5 990 - selges med nesten 70% rabatt - nå KUN kr 1 995! Som ny!

For ytterligere informasjon - se http://www.autopower.no om kundetilbakemeldinger og teknisk informasjon. Her er det mye positivt å lese og rimeligere kvalitetsprodukt til DIN Audi får du ikke...

Send meg en PM eller mail til stianomli@gmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.