Your ride is here - Hjelpe en kreftpasient

Anbefalte innlegg

Måtte dele denne med dere: (fra 00:30)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow! Veldig rørende.. Så utrolig å se at det er folk som bryr seg og hjelper andre! Hadde jeg hatt en feit bil, så hadde jeg lett gjort det samme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har du jo, Kristian!

Men sjekk hjemmesia deres, nå vet jeg ikke om de opererer i Norge da men, der er det vertfall folk med helt vanlige biler som er med å hjelper også. Det handler ikke først og fremst om fete biler, det handler om å hjelpe folk til å komme seg på behandling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, ikke helt i samme klasse som de på filmen :P

 

Selvfølgelig er det for å hjelpe og det som er det viktigste! Men som han sa på filmen, å møte opp i en rå bil gir litt mer glede enn en sliten Golf :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men å møte opp kontra å ikke møte opp kan bety forskjell på liv og død..

Jeg skjønner hva du mener og jeg også likte filmen godt, men i slike tilfeller blir det mange som talks the alk, men få som walks the walk, om du skjønner hva jeg mener..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men å møte opp kontra å ikke møte opp kan bety forskjell på liv og død..

Jeg skjønner hva du mener og jeg også likte filmen godt, men i slike tilfeller blir det mange som talks the alk, men få som walks the walk, om du skjønner hva jeg mener..

Det er det alltid! Jeg joiner om noen starter sånn i Norge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for å få det på det rene, om jeg får kreft og går på cellegift, så hadde ikke jeg hatt noe imot å blitt kjørt i en Maybach.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.