#1 Skrevet April 4, 2012 (endret) Vurderer nå og selge Passaten, grunnet ny bil på gården snart og da må denne vike. Blir nok til at jeg beholder A4n isteden som bruksbil. Har hatt denne i over 3 år og vært til nå den beste bilen jeg noen gang har hatt. Meget god bil som drar godt og utrolig god fremkomlighet, konge vinterbil! Veldig godt vedlikeholdt, medeies nå av tidligere Møller mekaniker! Nå Bosch Car Service mekaniker. Ting som er byttet i det siste: Skiver og klosser forann Frihjul dynamo Reimspenningsdemper og strammer profilreim Kjølevifte klima Dieselfilter 4 stk duratherm bosch glødeplugger Luftfilter Olje og oljefilter, med Mobil 1 ESP olje som er beregnet for pumpedyse motor Nytt batteri Nye bremseslanger forann Nye Aerotwin retro pussere forann fra bosch. Dempere bak, Monroe gassdempere Ny vindusheis venstre side foran og høyre side foran Register reim og vannpumpe på 213 000km i 2010, samt dynamo og clima reim Har også tatt 4-hjulskontroll. 130hk TDI AVF motor, denne er nå justert til ca 150-160hk og 380nm ca. Km.stand 238 000km Utstyr: 6 gir Hengerfeste, demonterbart (sitter i 2 bolter) Midtarmlene Varmeseter ABS/ESP Cruisekontroll Multifunksjonsratt Clima El. Soltak m/vipp Rollo Skinn og alcantara i grått skinn og grått alcantara (ellers lyst interriør med grått dashbord og dørtrekk i grått skinn, strøken og pen innvendig!) Navigasjon MCD (mangler dessverre Navi cd'n) Stor Kjørecomputer Senket ca 40mm, med FK fjører kjøpt av Parts&Retards Sota ruter orginalt frem til B-stolpe, proff sotningsfilm på fremrutene Orginal W8 bakende med 2 stk ovale endetuter. Lakkert helt ned 4 x el.vindu 2 stk fjernbetjeningsnøkler (1 ny) Cruisecontroll på rattet Varmeseter foran, begge virker! Ettermontert Xenon i nærlys, 5000kelvin Når det kommer til hjul til bilen så ruller den på 19" RS4 2 om sommeren, og om vinteren har den Nankang piggdekk på 17" alu felger. (disse har gått 3 sesonger) Mener også at RS4 2 felgene er orginale felger, siden disse er 8,5x19 og ET35 mener jeg og huske. Ting som jeg kan utsette på som jeg kommer på: Sommer dekkene begynner og bli slitt, disse er noe skjevslitt for de satt på en annen bil før. Og dekkene er av budsjett dekk så disse støyer litt, anbefaler kjøp av 4 nye dekk. Bakrute visker virker ikke (har ikke brydd meg noe om dette, ubrukelig og riper opp ruta...) Siden bilen er lakkert helt ned, så har det flasset noen steder etter at jeg kjører mye på grusveg. Ettermontert Eberspächer kjøre og parkeringsvarmer nå i vinter, dette koster rundt 20 000,- og få montert på verksted som burde være et stort pluss. Glem og skrap is om vinteren eller sette seg inn i en kald bil, bare still inn tid når varmeren skal starte og la den gå i 20-30 minutter og det er sydentemp i bilen når du setter deg i bilen. Med dette uret som er montert kan du forhåndsinnstille 3 starttider. Kan også bygges ut til fjernbetjening eller tele start, eller en App på telefonen så styrer du varmeren med den. Prisen setter jeg til 130 000 + omreg. SMS/PM/MAIL 415 28656 / vwgolf2silver@hotmail.com Hadde håpet noen i klubben kunne kjøpe den, er ikke mange Passater i denne fargen! Eu godkjent November 2011 Ingen slakk i den berømte multilink forstillingen overhode, er veldig nøye på at det tekniske skal være 100% hele tiden, byttet 2 stk armer på 3 år - øvre bakre venstre og øvre fremre venstre. Disse ble byttet ut grunnet et par mm slakk. (ble merket ved montering av senkesettet) Bildet tatt sommeren 2011 Passaten i selskap med leketøyet 17" vinterhjul av typen Intra (made in Germany) Eksostutene på bildet er flyttet lenger inn nå Lagt til etter 23 timer 20 minutter: Nå med annonse på Autodb http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1444263;SimilarAdItemId=1444263 Ser helst at noen i klubben kjøper den. Lagt til etter 3 dager 13 timer: Kan gå ned litt i pris for medlemmer. Siden sommerdekkene er nokså slitt og vinterdekkene har gått 3 sesonger. Et par nye bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2012 (endret) B U M P ! Lagt til etter 23 timer 46 minutter: Legger ut bilder av interiøret, bilder tatt idag. Ny pris 125 000,- + omreg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2012 (endret) Ny pris 120 000 + omreg. Oljeskift med filter blir byttet før salg. Har kjørt 10 000 intervall på olje så tiden er inne nå. Lagt til etter 16 timer 47 minutter: Solgt, tråd stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...