#1 Skrevet April 15, 2005 Vet ikke hva disse heter, men har vært endel innlegg om disse her idet siste,har ingen bilder,noen som har? Kaller de de vanlige ATS felgene....står på en Golf 2.......... Verdi i noe sånt, dvs prisen dere ville gitt for de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2005 dim. hadde funka, lettere å vurdere pris da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2005 Tror vi snakker om ATS Cup her og vi snakker 14".... Produseres disse mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2005 Ja vi snakker om ATS Cup....fant dette bilde på E-Bay....der ligger de til 70Euro..............Disse jeg kan få kjøpt er ikke pussa på....nesten ikke vaska på noen år heller......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2005 Prisvurdering...er det ingen som har kjøpt slike brukt.....er 1000 lite/mye? Og som sagt, lages disse mer???? Og hvis ikke jeg skal ha de, er det noen som er int i de???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2005 Kunne vært intressant som vinterhjul for min del, og viss de er veldig slitte å trenger polering/lakk så kan de ikke være verd så mye vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2005 Så ut som de faktisk er uten hakk, bare skikkelig bedritene....så pussing må til........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2005 Voldsomt så dårlig respons nå da.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2005 Voldsomt så dårlig respons nå da.......... Og da kommer jeg inn som en bergende engel... Nye felger får du fra http://www.kerscher-tuning.de... De anbefales varmt, kjapp leveranse og bra priser... Jeg fikk mine ATS fra dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2005 Thomas: Jeg kan være interessert. Kommer litt an på bredde og innpress på felgene da. Men det kan du sikkert få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 21, 2005 Det vil si 960kr felgen det sånn ca ny i 15".............. Men dette er en 14" med smal kant ytterst...inpress=vet ikke...står på en Golf 2 og har stått der siden bilen så dagens lys omtrent tror jeg. Har enda ikke fått no verdi her da.....gi meg en pris da Knut Arne.... Saken er at ho som har bilen må få kjøpt seg ny først...og det tar litt tid tror jeg......men hvis disse felgene ikke er verdt mer enn 500kr så frister det å ha de liggende til et prosjekt (også siden 14" ikke selges mer der det ut som), men man kan jo spandere nye når prosjektet engang kommer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2005 Dersom bredde og innpress stemmer bra med det jeg er ute etter kunne jeg strekt meg til en høvding eller halvannen. Ikke mer enn det iaffal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 24, 2005 Skal høre med ho om ho får seg no ny bil snart jeg.....send meg en PM hvis du ikke hører noe pga da har jeg glemt det......lurer litt på de selv, men er ikke sikker..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...