#1 Skrevet Mars 30, 2012 Hvordan kan eg finne ut hvilket understell bilen min har? Snakket med Audisentert og han sa eg hadde sportsunderstell men viste ikkje hvor mye det senket og om det var det samme som ein S-line. Bilen er ein 02mod A4 1,9tdi ikkje S-line men med sportsstoler og understell etter hva eg har forstått. Ikkje mye hjelp å få fra dei som selger uorginale deler når eg ikkje viste om det var det samme understellet som s-line utgaven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2012 Hvordan kan eg finne ut hvilket understell bilen min har? Snakket med Audisentert og han sa eg hadde sportsunderstell men viste ikkje hvor mye det senket og om det var det samme som ein S-line. Bilen er ein 02mod A4 1,9tdi ikkje S-line men med sportsstoler og understell etter hva eg har forstått. Ikkje mye hjelp å få fra dei som selger uorginale deler når eg ikkje viste om det var det samme understellet som s-line utgaven. Sportsunderstell senker 20mm om jeg ikke husker helt feil ! 30mm ved s-line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2012 Se på kodene på side2 på serviceheftet eller så er det ett merke i bagasjerommet. Mener sportsunderstell har koden 1BE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...