#1 Skrevet Mars 30, 2012 Har en a4 B5 2000 modell facelift utgave som trenger ett nytt instrumentpanel. Er en her på forumet som har ett rs-4 panel til salgs, er fra en 2001 modell. Er det noen her inne som veit om det passer i bilen min uten modding? All hjelp taes imot med stor takknemlighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2012 Har en a4 B5 2000 modell facelift utgave som trenger ett nytt instrumentpanel. Er en her på forumet som har ett rs-4 panel til salgs, er fra en 2001 modell. Er det noen her inne som veit om det passer i bilen min uten modding? All hjelp taes imot med stor takknemlighet. Tror ikke du får startet den etterpå, hvorfor må du ha nytt instrument? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2012 Tror ikke du får startet den etterpå, hvorfor må du ha nytt instrument? Jeg veit at det må kodes om, da startsperra "sitter" i instrumentet. Må bytte da det jeg har nå har tatt kvelden, har funnet ett annet som jeg skal bruke istede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2012 Jeg veit at det må kodes om, da startsperra "sitter" i instrumentet. Må bytte da det jeg har nå har tatt kvelden, har funnet ett annet som jeg skal bruke istede. Jeg bytta over instrument på min tidligere B5,med brukt instrument i fra NBS.Var ihvertfall ikke noe problem å få start på den uten koding Men dette var enm 96 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2012 De tidlige modellene hadde startsperre i egen boks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2012 Jeg veit at det må kodes om, da startsperra "sitter" i instrumentet. Må bytte da det jeg har nå har tatt kvelden, har funnet ett annet som jeg skal bruke istede. Har hatt 3-4 biler de siste 2-3 mnd. som har satt inn brukt instrument og vært innom møller for å få det kodet uten hell, så er ikke sikker på om det er lagt inn en sperre på vas`en i det siste som gjør at det ikke går å få ut koden av et brukt instrument. Men vi har muligheten til å søke den opp så du får si fra hvis du ikke får det til. Mvh. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2012 Har hatt 3-4 biler de siste 2-3 mnd. som har satt inn brukt instrument og vært innom møller for å få det kodet uten hell, så er ikke sikker på om det er lagt inn en sperre på vas`en i det siste som gjør at det ikke går å få ut koden av et brukt instrument.Men vi har muligheten til å søke den opp så du får si fra hvis du ikke får det til. Mvh. Christian Har funnet ut man trenger en 7 sifret kode får o få kodet om panelet, og den slutta audi å gi ut i 2005 så man må på møller og kode om. Er ihvertfall slik jeg har blitt fortalt. Er det slik at dere kan søke opp koden i instrumentpanelet eller var det bilen du mente? Mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2012 Har funnet ut man trenger en 7 sifret kode får o få kodet om panelet, og den slutta audi å gi ut i 2005 så man må på møller og kode om. Er ihvertfall slik jeg har blitt fortalt. Er det slik at dere kan søke opp koden i instrumentpanelet eller var det bilen du mente? Mvh Petter Vi kan søke opp den 4 sifra masterkoden i instrumentet. Og koder nye nøkkler. Men som sagt har de 3-4 siste kundene som jeg har hatt innom her, vært hos Møller først uten at Møller har klart å få ut den 8 sifra koden Og kunden har fått besked om at dem må sette inn nytt instrument. (Den 8 sifra koden virker i 24 timer fra den blir lest ut.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...