Trenger nytt instrumentpanel i bilen min, passer dette?

Anbefalte innlegg

Har en a4 B5 2000 modell facelift utgave som trenger ett nytt instrumentpanel.

Er en her på forumet som har ett rs-4 panel til salgs, er fra en 2001 modell. Er det noen her inne som veit om det passer i bilen min uten modding?

All hjelp taes imot med stor takknemlighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en a4 B5 2000 modell facelift utgave som trenger ett nytt instrumentpanel.

Er en her på forumet som har ett rs-4 panel til salgs, er fra en 2001 modell. Er det noen her inne som veit om det passer i bilen min uten modding?

All hjelp taes imot med stor takknemlighet.

Tror ikke du får startet den etterpå, hvorfor må du ha nytt instrument?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du får startet den etterpå, hvorfor må du ha nytt instrument?

Jeg veit at det må kodes om, da startsperra "sitter" i instrumentet. Må bytte da det jeg har nå har tatt kvelden, har funnet ett annet som jeg skal bruke istede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit at det må kodes om, da startsperra "sitter" i instrumentet. Må bytte da det jeg har nå har tatt kvelden, har funnet ett annet som jeg skal bruke istede.

Jeg bytta over instrument på min tidligere B5,med brukt instrument i fra NBS.Var ihvertfall ikke noe problem å få start på den uten koding :)

Men dette var enm 96 modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De tidlige modellene hadde startsperre i egen boks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt 3-4 biler de siste 2-3 mnd. som har satt inn brukt instrument og vært innom møller for å få det kodet uten hell, så er ikke sikker på om det er lagt inn en sperre på vas`en i det siste som gjør at det ikke går å få ut koden av et brukt instrument.

Men vi har muligheten til å søke den opp så du får si fra hvis du ikke får det til.

Mvh.

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt 3-4 biler de siste 2-3 mnd. som har satt inn brukt instrument og vært innom møller for å få det kodet uten hell, så er ikke sikker på om det er lagt inn en sperre på vas`en i det siste som gjør at det ikke går å få ut koden av et brukt instrument.

Men vi har muligheten til å søke den opp så du får si fra hvis du ikke får det til.

Mvh.

Christian

Har funnet ut man trenger en 7 sifret kode får o få kodet om panelet, og den slutta audi å gi ut i 2005 så man må på møller og kode om. Er ihvertfall slik jeg har blitt fortalt.

Er det slik at dere kan søke opp koden i instrumentpanelet eller var det bilen du mente?

Mvh Petter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut man trenger en 7 sifret kode får o få kodet om panelet, og den slutta audi å gi ut i 2005 så man må på møller og kode om. Er ihvertfall slik jeg har blitt fortalt.

Er det slik at dere kan søke opp koden i instrumentpanelet eller var det bilen du mente?

Mvh Petter

Vi kan søke opp den 4 sifra masterkoden i instrumentet. Og koder nye nøkkler.

Men som sagt har de 3-4 siste kundene som jeg har hatt innom her, vært hos Møller først uten at Møller har klart å få ut den 8 sifra koden Og kunden har fått besked om at dem må sette inn nytt instrument. (Den 8 sifra koden virker i 24 timer fra den blir lest ut.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.