Anbefalte innlegg

har noen bredda stålfelger liggende som jeg fikk med en opel jeg kjøpte en gang.

 

noen som vet om 9x14 et10 går på golf2? eventuelt har bilde av det?

og hvilke dekk som bør brukes her...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker en kompis hadde 9X14 Maxx på G2'en sin med 225/40-14 Toyo Proxes T1S. Så naturligvis helt rett ut: smil :. Bilde får vi vente med til jeg har fått kontroll over hvor alle papirbildene befinner seg;). Denne var valsa ut og skjermen var bøyd ut i en svak bue/sto i spenn. I dag ville man nok heller ha gått for tilpassede Golf 1 hjulbuer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok valse en del skal du lavt. Men går det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x14 ET20 med 195/45 fungerte fint foran uten valsing eller modifikasjoner på skjermen på min gamle Golf, og denne var senket 80mm ++. Dekkdimensjonen blir i grenseland til hva som er forsvarlig på en 9" felg, men med 225/40 (om du i det hele tatt får tak i lenger) blir det altfor mye dekk om du skal senke så det ser bra ut i buen (prøvd dette også).

 

Hvordan det så ut med 195/45 på 9" i skjermbuen:

IMG_0241.jpg

 

Brett ut/vals ut skjermbuene dine og lim på bredderne et par cm lenger ut enn originalt, så kommer det til å se temmelig bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... ser ut som et10 kan bli litt drøyt da.... takk for svar og bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her også er 9x14 ET10 på mk2. skodd med toyo dekk i dimensjon 225/40. Har dog 10mm spacer forran :P

Senket i bunn forran med JOM justerbart.. usikker på hvor lavt det gikk.

 

221212.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.