#1 Skrevet Mars 31, 2012 Hadde en "kjempestart" på påskeferien i dag når jeg stod i kø for å komme inn på strømstadferga. Mens jeg stod og sluret i kø så tok clutchen lenger og lenger inn, til slutt så fikk jeg såklart ikke bilen i gir og pedalen stod i bunn. Fikk dyttet bilen til siden og ringte viking, og stoppen bilen. Men når viking-fyren kom, så greide vi å dra cluthpedalen ut igjen og plutselig fungerte alt som før... Noen som kan svare meg på hva dette kan være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2012 Luft/lekkasje i clutchhydraulikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2012 Ja det kan virke sånn, men jeg synes det er rart at det fungerte helt fint igjen når jeg dro ut pedalen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2012 Ikke uvanlig at det starter slik..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2012 Nippel/kontakt mellom utløserlager og hydralikk slange høres det ut som. En slik er hva du trenger: http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_V--2.0T/Drivetrain/Clutch/ES2215340/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...