#1 Skrevet Mars 31, 2012 Dette har tatt litt tid, men jeg ville vente til alle vinnerene hadde mottatt sitt trykte eksemplar før jeg postet bildene online, og beskjeden om at det var i boks glemte jeg å få. Men, her er de endelig, bildene av vinnerene fra Oslotreffet 2011. Håper dere liker dem. Personlig så skulle jeg gjort mye annerledes, men det var en kjempeutfordring å ta bilder av 13 biler på under 2 timer på samme lokasjon og alikevel forsøke å skape litt variasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2012 Kjemperfornøyd Joachim. Meget fornøyd med mitt hvertfall:) Tusen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2012 stilige biler, ingenting å si på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2012 Sånne premier burde man prøve å ta i bruk mere, det er litt mere morro enn en pokkis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2012 Fantastiske bilder! Blir like imponert hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...