#1 Skrevet Mars 31, 2012 Hei, selger 4 dekk av typen Achilles ATR sport i dimensjonen 225/30-20. Jeg har brukt dekkene ca 6000km i fjor sommer så her er det mye dekk igjen. et dekk er plugget pga en spiker men det er tett så ikkeno problem å bruke 1500,- for alle 4. tlf 40496442 mvh Trine-Lise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2012 Kan du holde de av til meg frem til Tirsdag,skal hente ny bil i morgen å nye felger på Tirsdag,så kunne hentet dekkene samtidig evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2012 Det går veldig bra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2012 Det går veldig bra;) Supert,takk! Kontaker deg ilø morgendagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2012 Den er grei;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2012 Jeg trenger også disse dekkene, sånn tilfelle Tom-Are ikke skal ha de, så ønsker jeg de. Hvor er Brårud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2012 Jeg trenger også disse dekkene, sånn tilfelle Tom-Are ikke skal ha de, så ønsker jeg de. Hvor er Brårud? Du kan kjøpe de,Glenn Erik. Jeg har ikke hentet felger i dag,så da blir det ikke omlegging/kjøp av nye felger/hjul på meg før etter påsken. http://maps.google.no/maps/place?q=Br%C3%A5rud&hl=no&ie=UTF8&ftid=0x464229e80f902a53:0x617a3867e88cf95a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2012 Brårud ligger i nes kommune;). Men er mulighet for å kunne møtes på Jessheim også hvis du vet hvor det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2012 Disse er fortsatt til salgs hvis noen er interessert...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2012 jeg kan ta dem jeg. mulighet til å møte meg i morgen ettermiddag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2012 jupp det skal vi få ordnet;)Jeg er ikke ferdig på jobb før halv fem, men bare å ringe på 40496442! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 12, 2012 okey, ble litt forrandring i planene. men jeg ringer deg i morgen så avtaler vi nærmerer derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 16, 2012 (endret) Hei, den er grei Du kan hente møte meg på møller bil jessheim i morgen, er nok der i morgen kveld Lagt til etter 3 dager 16 timer: Disse ligger fortsatt i garasjen og vcenter på en ny eier;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 20, 2012 fortsatt ingen som trenger dekk altså..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 29, 2012 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 29, 2012 Nå var de solgt ja...typisk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...