Anbefalte innlegg

A4 B7 S-line Multifunksjonsratt med rød søm og airbag selges.

 

Pen oppgradering på en Audi B7 eller andre modeller.

 

Prisantydning 1500,-

 

ratto.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme rattet uten knappene. Vet du om det er mye styr å få oppgradert til dette? Tenker da på om jeg må ha kontrollbokser, koding etc....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er likt på Audi og VW.

 

Har gjort litt research på VW da jeg har planer om å montere et Golf VI MF-ratt i min -07 Touran.

 

Etter hva jeg har lest meg til og blitt fortalt av andre som har gjort tilsvarende (på VW), så man ha en rattelektronikk og slepering som er ment for MF-ratt.

Etter å ha byttet rattelektronikk, slepering og ratt, så må det kodes med VCDS.

For å få et Golf VI-ratt til virke i min Touran, må jeg i tillegg endre litt på ledningsnettet for knappene inne i rattet.

 

For VW finnes det 3 grunnversjoner av rattelektronikken; lowline, midline og highline.

 

Det er ikke alle som må bytte slepering.

 

Vil tro det er ganske likt på Audi, uten at jeg skal påstå det.

 

Hvis du har tilgang til VCDS (Vag-Com) så kan du lese ut hvilken rattelektronikkmodul du har.

Da er det forholdsvis enkelt å finne ut om den takler MF-ratt.

 

Håper dette var litt oppklarende.

 

Om det er noen som har andre opplysninger, så rett meg gjerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme rattet uten knappene. Vet du om det er mye styr å få oppgradert til dette? Tenker da på om jeg må ha kontrollbokser, koding etc....

 

Hei!

 

Du trenger ny slepering, ny control module (8E0 953 549 R) og vagcom for og programmere til multifunksjonsratt.

 

Har en helt ny control module liggende som også kan selges til en rimelig penge.

 

Grunnet til at dette selges, er fordi bilen ble solgt før jeg fikk montert dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du selge dette som en komplett pakke med slepering, kontrollmodul og ratt?

Hva blir eventuellt prisen da?

 

Vet du om denne kontrollmodulen også styrer cruisekontroll? Synes å huske at denne modulen skal være felles for ratt/cruise...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.