Anbefalte innlegg

På min Tiguan er det elektrisk innfellbare speil, disse har fungert greit frem til nå. Men nå går ikke førerspeilet inn, går bare å vibrerer når det skal trekkes inn. Motoren går og går i et halvt minutt inntil den gir opp.

Noen som har hatt lignende problemer?.....Eller det vil si jeg må jo helt sikkert ta det fra hverandre å se om det er noe løst/knekt inni der, men hvordan åpner jeg speilhuset uten å ødelegge plasten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å bytte komplett speil mekanisme. Har byttet en del av disse pga samme problem som du har.

Speil kappa får du av ved å klipse løst speilglasset. Men vær forsiktig, det er fort gjort at det knuses.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å bytte komplett speil mekanisme. Har byttet en del av disse pga samme problem som du har.

Speil kappa får du av ved å klipse løst speilglasset. Men vær forsiktig, det er fort gjort at det knuses.

Takk for svar:)

Da får jeg kikke på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt lang tid men har nå endelig kjøpt meg nytt speilhus.

Er det noen som kjapt kan forklare meg hvordan dørtrekket på Tiguan er festet slik at jeg kommer til på baksiden og får byttet den?

Eller evt. noen som har en tegning fra ETKA som jeg kan se etter?

Edit: Har funnet 2stk skruer i bunn av dørtrekket samt 2stk gjemt bak dekselet til dørhåndtaket hittil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette garanti/reklamasjon da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette garanti/reklamasjon da?

Nei, hadde gått for langt sa dem: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt lang tid men har nå endelig kjøpt meg nytt speilhus.

Er det noen som kjapt kan forklare meg hvordan dørtrekket på Tiguan er festet slik at jeg kommer til på baksiden og får byttet den?

Eller evt. noen som har en tegning fra ETKA som jeg kan se etter?

Edit: Har funnet 2stk skruer i bunn av dørtrekket samt 2stk gjemt bak dekselet til dørhåndtaket hittil...

Ingen som har tatt av dørtrekket på Tiguan???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.