#1 Skrevet April 1, 2012 Trenger ny framdemper (venstre) til FK Highsport som sitter på A3en. Dessverre har Parts&Retards og Tom Are Andresen avsluttet sine avtaler med FK så da sliter jeg litt med å finne ut hvor jeg kan skaffe dette. Forslag? Eller noen som tilfeledigvis har en liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2012 Kontakt FK direkte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2012 Har sendt dem spørsmål. Men det er jo en grunn til at forhandlerene i Norge har sluttet med FK, så kan jo bli spennende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2012 (endret) Mener jeg har et fjærbein med demper til 5er Golf liggende, men tror det er silverline(?). Vet ikke om de går overens... EDIT: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=182222 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...