Linker,sensorer, slanger etc 2,7 bi turbo

Anbefalte innlegg

Hei

I forb med lesing av noen tråder, ang 2,7 turbo motorene, og eksos temp sensorer, så kom eg over

noen linker til firma, utenlands, som har disse. Den ene var ECS tuning, men husker ikke navn på den andre eg var innom, de hadde i tillegg, mye slanger etc til disse motorene.

Noen som kanskje vet hvem eg tenker på ....

Hadde savet alle linkene, men re-innstallering av pc, gjorde sitt, til at dem forsvant.....

Er ute etter slange/ rørene, som er i forbindelse med N75 ventil, er en klase med rør i sammen, derav noen stive koagulerte, som minner om trekkerør, for hus installasjoner...

takk på forhånd :-)

: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De stive korugerte rørene du tenker på, er antaglig veivhusventilasjonen...

Du har som du selv nevnte, ECStuning.com

Ellers så har 034motorsport.com og vastperformance.com en god del deler til disse motorene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som spørr, får svar :-)

Takker sålangt,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var akkurat denne eg så etter :-)

Takker for den :-)

Bare finne ut ka slange type man har... "breather hose" er litt forskjellige ute å går, tenkte eg skulle fått best, så den lå klar til eg va heme igjen. ....

Har Du bestilt fra disse tidligere, lang leverings tid etc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har aldri bestilt i fra dei sjøl:)

Det var akkurat denne eg så etter :-)

Takker for den :-)

Bare finne ut ka slange type man har... "breather hose" er litt forskjellige ute å går, tenkte eg skulle fått best, så den lå klar til eg va heme igjen. ....

Har Du bestilt fra disse tidligere, lang leverings tid etc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.