#1 Skrevet April 2, 2012 Hei På S6'en min er det noe gamle oljerester eller noe annet dritt på toppen av motoren. Er vel av alu tror jeg. Hva skal jeg bruke for å få det vekk, har prøvd vanlig vaskemidler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2012 Ferobet aluvask bør fungere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2012 Prøvde å google, men hvor kjøpes det da? Bilextra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2012 Prøvde å google, men hvor kjøpes det da? Bilextra? http://www.partsandretards.no/bilpleie/avfetting/ferrobet-alu-rens Dem har dessverre mye annet du også trenger av bilpleie:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2012 Har du prøvd Prickbort, surfex hd/grime reaper e.l.? Surfex HD er veldig god på oljesøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2012 Får også ferro-bet'en på torshov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2012 Obs, Ole-Jørgen; vær forsiktig med bruk av børste på der. Det belegget på der kommer lett av om man er litt hardhendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...