Relisys Reli 4830T (VM4542) SCSI Scanner og Fargo Primera Pro dyesub-printer

Anbefalte innlegg

2007_05281.jpg

2007_05280.jpg

2007_05279.jpg

2007_05278.jpg

Svær scanner som går på SCSI (tror det er SCSI-2?) med dias/bakbelysningstoppdeksel.

Denne er knallbra, om enn noe treg. Har kabel og et forhistorisk ISA-kort som passer til denne, mener å ha sett USB-SCSI-adaptere rundt omkring også. Driver må man nesten finne på nettet.

Har ikke lyst til å gi den bort til kun å plukkes fra hverandre, men håper noen har noe retro Apple-støff eller faktisk bruker en slik fortsatt! Gratis eller mot noe morro, men må hentes!

 

__kgrhquokice2_l4k74cbnnmcbl80____12.jpg

Fargo Primera PRO, kostet faktisk UNDER $2.000,- da den kom, vi brukte den litt til kundekorrekturer på forrige jobben til vi fikk fargelaser. Knallfine utskrifter, følger med endel papir(både matt og blankt) samt fargekassetter til begge og manual. Jeg tror utskriften omtrent varer evig, og det er bra siden en A4-side tar omtrent et år å printe ut.. 500,- er mindre enn bare for papir/fargekassetter på ebay, men jeg skal ikke ha så mye en gang hvis noen kan få bruk for den, evt bytte mot noe gøy eller en flaske med noe godt! :P Funket fint når jeg sluttet å bruke den til fordel for blekkskriver.

http://www.bonanza.com/listings/FARGO-PRIMERA-PRO-COLOR-THERMAL-TRANSFER-PRINTER/37135048

http://www.kobis.com/primerap.html

 

Felles for begge: MÅ HENTES PÅ REVETAL ELLER I HORTEN, da jeg ikke gidder ta bryet med å sende..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bompi.. Ingen interesse?

 

Lagt til etter 2 dager 15 timer:

 

Kan selvfølgelig sende, men det vil koste.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.