Anbefalte innlegg

Da ble det plutselig stopp i ett sommerprosjekt jeg hadde planer om og begynne med.

Ble rimelig skuffet da jeg fant ut at rammevangen og innerskjermen på høyre side var skjøtet etter at jeg tok av skjermen : bh :

Jeg regner med at chassiet ikke har noen verdi utenom vrakpanten, men hvis noen ønsker seg det så selges det til høystbydende over vrakpant og så raskt som mulig. Blir kjørt på huggern i løpet av neste uke hvis bilen blir ferdig demontert.

Vil legge ut annonse på deler etter at bilen er demontert, men bare og si i fra om det er noe dere trenger. Har dobbelt opp av det meste da jeg nettopp demonterte en cab 81 GTI også.

Lagt til etter 1 dag:

Det ble litt fortgang i demonteringen så nå er bilen helt rein. Si i fra innen i morgen tidlig om noen ønsker chassiet. Blir antagelig levert i morgen hvis jeg ikke får noen svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.