#1 Skrevet April 2, 2012 Har en ny ubrukt plate under motor liggende. Passer til Audi A6 C4 avant. 700,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2012 bud mottas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2012 Sender du? Passa denne S6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2012 Regner med den er lik som på S6? Isåfall tar jeg den, og henter den selv når jeg reiser hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2012 Passformen til S6 er jeg usikker på, da det ikke er spesifisert på plata. Den ble bestillt til en 2.5 tdi. Hva forskjellen i tilfellet kan være, er jeg meget usikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2012 Passformen til S6 er jeg usikker på, da det ikke er spesifisert på plata. Den ble bestillt til en 2.5 tdi. Hva forskjellen i tilfellet kan være, er jeg meget usikker på. Har ikke noe å si, den er uansett solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...