#1 Skrevet April 2, 2012 Skal på med dobbeltmasse svinghjulet på S4`n , Og jeg vet man skal bytte strekkboltene ved montering Tingen er at jeg har glemt å bestille nye bolter før påska Og nå blir det jo påskestengt straks , og tviler på at jeg får tak i bolter i morgen. Ønsket er selfølgelig å få den kjørbar i påska. Så da blir spm : KAN jeg bruke de gamle boltene EN gang til?? Eller risikerer jeg å knekke boltene før jeg når korrekt NM? Noen som har prøvd?? Trenger svar fra noen som har erfaring med akkurat dette (EDIT : Skal ut med motor iløpet av sommeren for overhaling) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2012 Har brukt bolta fler ganger på maskin som sitter i S2'n og det svinghjulte sitter nå forsatt fast. Kjør på sier nå jeg, klem dem inn med litt lochtite så blir det nok fint som snus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2012 TAKK for raskt svar Petter , var det jeg trengte å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2012 Ikke noe problem, gjort det flere ganger selv og på kundebiler ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2012 Deler samme erfaringen, men peis på noe locktite. På bilen til naboen løsna svinghjulet, da brukte han oppigjen bolta, uten locktite. Kjetil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...