#1 Skrevet April 2, 2012 Ønsker å kjøpe chip beregnet for K26 turbo på AAN motor Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2012 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2012 Kjøpes fortsatt dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2012 Kjøpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2012 Hei. Hva kjøpte du? Ellers kunne jeg vært behjelpelig med 2 forskjellige oppsett til K26 med stort nok kompressorhus for 390/400hk og 420+. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2012 Kjøpte en Revo SMS chip av Aslan , og denne fungerer godt nå Er standard K26 med 6`er eksoshus jeg har jeg serru , og tviler på at denne er god for 380-420hk Klarer vel å tyne 330 ut på en god dag..... Takker uansett for tilbudet Lars Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2012 God å høre at den fungerer som den skal nå;-) Hva var årsaken da Bård?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 30, 2012 Bare hyggelig. Ja de fungerer nok dårlig da:) Men det er bra det ordna seg med den du fikk. Kjøpte en Revo SMS chip av Aslan , og denne fungerer godt nå Er standard K26 med 6`er eksoshus jeg har jeg serru , og tviler på at denne er god for 380-420hk Klarer vel å tyne 330 ut på en god dag..... Takker uansett for tilbudet Lars Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 31, 2012 Fikk jo ikke mer enn 0.8 i ladetrykk uansett hva jeg gjorde.... -Utbytting av N75 med boostcontroller -utkobling av resirk -tok av eksos for mulig tette catalysatorer -plukka wastegate i biter for å sjekke feil -bytta til noen andre ECU`er men nei.... stadig bare 0.8 laddetrykk. Hadde ikke noe tro på trykklekasje siden den ikke fjusket ( 5`er turbo fusker jo for det miste ) SÅ begynte å skru for å bytte turbo......... DA fant jeg en mulig dårlig slangeklemme og trykklekasje mellom slangen fra turbo og røret under motor Dette røret sitter jo skrudd fast , så slangen kom ingen vei , så den hoppa ikke av. Skrudde sammen med ny slangeklemme ,..... vips 1,5bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 31, 2012 Hahaha såpass ja:-) Jeg viste at det måtte bare være noe sånt småtteri:-) Men det er bra at det ble i orden da;-) Går ikke så værst heller da eller hva?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 31, 2012 Jaja, så enkelt kan det være:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 31, 2012 Hehe , ja.... "tune your car they said , it will be fun they said" Går da ganske greit ja Men kjenner jeg gleder meg til E50 turboen kommer på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...