#1 Skrevet April 3, 2012 (endret) Porsche carrera rs replika felger selges 8.5 et 45 og 10x18'' et 54 selges for 7000 Felgene er litt kantkjørt og en har det flasset av litt klarlagt når vi tok av dekkene går billigere ved rask handel og pris er + eventuell frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2012 Flere bilder og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 (endret) Flere bilder og pris? får ikke lagt ut flere bilder før til mandagen da jeg kommer hjem fra trondheim og prisen jeg tenker er 7000 bilder av skadene ene 10'' felgen er av en eller annen grunn ikke kantkjørt(skjønner ikke helt åssen folk får det til med en porsche men men) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2012 Hadde jeg bare fått 10'' på bilen min så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2012 Vis eg får bilder av alle 4 felgane skal eg gje deg eit bud, er interessert Kan sendes på mail vis det er enklest for deg. Arve_brekkhus@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2012 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...