#1 Skrevet April 3, 2012 (endret) Noen trøndere som har Vag-Com og kan hjelpe meg med å kode comming home? Dette gjelder en Touran 07 modell, som ikke har regn/lyssensor, vanlig lysbryter uten auto. Hadde vært fint om noen som er rutinert på dette, kunne bistå med hjælp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2012 Sjekk PM. Kan sende deg screenshots og forklaring. Bor dessverre litt langt unna til å hjelpe med praktisk koding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2012 Kortversjonen for min bil er som følger: Gå inn på Central Electronic. I Byte 0 huker du av for bit 5 og Bit 7. Programmer den nye kodinga inn i bilen - Voila! Jeg kan sette hvor lenge CH/LH skal lyse enten vha VCDS eller via MFD (kjørecomputeren) i bilen. I min bil som ikke har lys-/regnsensor og heller ikke bryter med "auto", har jeg følgende funksjon: Med lysbryteren i "0" virker LH. Med lysbryteren på "fullt lys" virker CH/LH. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2012 Jeg kunne sikkert ha hjulpet deg med dette en dag. Hvor i trøndelag bor du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2012 Stig : pm er sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...