#1 Skrevet April 3, 2012 (endret) HJELP! Jeg skal demontere utvendig dørhåndtak på min A8 D3 (2005 modell), og det ser ikke ut til at dette er så enkelt. Jeg er ute etter å få demontert selve dørhåndaket, -og helst kun den delen som man løfter opp når man åpner døra. Dersom det er mulig å bare å demontere chrom-lista så er det også til hjelp, -dog helst hele håndtaket. Jeg har selvfølgelig kikket litt på dette på bilen, samt googlet litt men finner ikke noen gode DIY på dette. Jeg er redd jeg må ta ut disse fra innsiden, men håper inderlig at dette ikke er nødvendig!? Hvis noen har evt. mulighet til å hente ut info på dette fra verksteds-how-to-do hiddenbasene så hadde dette vært knall, og jeg hadde blitt veldig takknemlig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2012 Ingen som kan hjelpe ut her? Holder på å foliere bilen, og trenger å komme til på baksiden av håndtakene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2012 https://erwin.audi.com/erwin/showHome.do;jsessionid=24D5D3C734657CCE68F3BB7CE6576077.ASTPVWE1 Her finner du svaret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2012 https://erwin.audi.com/erwin/showHome.do;jsessionid=24D5D3C734657CCE68F3BB7CE6576077.ASTPVWE1 Her finner du svaret. Gudd så bra! Denne muligheten var jeg ikke klar over! Takker så mye! Må bare få registrert meg og få lastet ned litt pdf blekker her ser jeg! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2012 Kjøp tilgang mer enn 1 time første gangen er et tips, slik du blir litt kjennt med ting og tang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2012 Dersom det er noen som lurer på dette for fremtiden, så er det mulig å delvis demontere håndtaket uten å demontere dørtrekkene på innsiden. Dette gjøres ved å skru på en liten torx skrue som ligger inni døra. Man demonterer en liten plastikplugg på enden (baksida) av døra, og da kan man se denne torx skruen inni døra. Etter å ha skrudd denne utover til den "bunner", så må man dytte noe av dørhåndtak-innmaten fremover for å kunne frigjøre håndtaket. Deretter kan man løsne det utvendige dørhåndtaket. Fant dette i Audi verkstedshåndbøkene, men beskrivelsene var crappy så her måtte jeg prøve og feile litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...