#1 Skrevet April 16, 2005 Idag kom det en kjedelig "ufo" liknende summelyd i golfen. (nei, jeg har verken sett eller hørt en ufo...kun på film.. ) Så lenge motoren går, kommer denne summelyden. Den endres ikke ved gasspådrag. Lyden høres ut til å komme under bilen, fortrinnsvis ved venstre bakhjul men er ikke sikker. Hva kan dette være? Noe som snart ryker? Kan det være en bensinpumpe? Info om bil: Golf cab gli 1984 mod. (1.8 gti motoren) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2005 Bensinpumpen er vel i det området. Jeg driver kun med golf 2 så jeg er ikke sikker. Om det videre er som på Golf 2, så lager hovedpumpa lyd om pumpa i tanken er gåen. Hovedpumpen må da jobbe ekstra mye. Det kan tilslutt ende med at den også går. Om noen som kan Golf 1 kan bekrefte at det er likt, så er det bare å sette igang å tømme bagasjen. Er en luke der du kan skru ut pumpen gjennom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2005 Noen med Golf 1 erfaring som kan bekrefte Sverre sitt innlegg? Isåfall har jeg en kronglete jobb å gjøre. Bagasjeromsluken på en cab er ikke stor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2005 Pumpa til Einser sitter foran høyre bakhjul og den kommer du til fra undersida. Det er helt normalt at den summer. Har en bzzzz-lyd. Da er alt som det skal være. Først når den lager hylelyder er det værre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2005 Hvis den lager mere lyd en "normalt" ville jeg skiftet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...