#1 Skrevet April 3, 2012 (endret) Da vi vurderer å skaffe oss en 7 seter vurderer vi å selge vår meget strøkne passat. Kjøpte denne på grunn av rett motor + dsg og at jeg i tillegg ville ha det skinn/alcantara interiør på denne. Bilen fremstår som meget velholdt og jeg har passet på den bedre enn ungene nesten Litt facts: 2.0TDi BKP. 140 HK DSG girkasse. Skinn/alcantara interiør. 19" felger med 235/35/19 på sommer. Navigasjon med ipod/BT/DVD/Sdkort +++ Originalt tonede ruter fra b stolpen og bak. Coming/leaving home lyspakke. Cruisecontrol Auto Hold bakkestartassistent (denne skjønner jeg ikke hvordan jeg har klart meg uten) Regnsensor R-Line innstegslister i stål med r-line logo (DYRE) Toppmodellen av nextbase sine 7" skjermer med de dyre stanchion mount festene på hvert baksete. Eu godkjent 14.10 2011 med 0 feil. Bilen er kjørt 134000 km. MYE påkostet. Nye låsekasser i bakdørene. Lagt ned 11000.- på dette. Sprett ny turbo på 133000 km. (15000.-) Ny rattlåselektronikk på 133000 km (kjent feil på disse) Ny olje på 133000 i forbindelse med turbobytte (stoler ikke på longlife heller) Nytt sportsfilter i forbindelse med turbobytte (pipercross filter 1000.-) Alle servicer fulgt + stor service på 119000 km med regreim, olje på girkasse ++++ (17000.-) Nye bremseklosser på 119000 km + ny drivaksel venstre side foran. Er sykt pertentlig når det gjelder bilen. Alle kvitteringer på alt som er gjort følger med. 1 års garanti på turboen som er byttet. Kromspeilkapper er montert men kan enkelt fjernes + at jeg har montert emblemfri grill. Originale svarte blinklys i front importert fra usa. Originale hvite følger med. Original Grill følger med. Original r36 grill helt ny følger med til verdi av 10000.- Om du vil skaffe r36 front. R-Line alupedaler følger med helt nye og umonterte til 1000.- Ryggekamera for montering i skiltlyset følger med. Nytt og umontert (1400.-) Da jeg har en kompis som driver med bilpleie hadde han bilen inne til en superbehandling før jul. (tok 5 dager)! Bilen ser unektelig ny ut og dette er garantert den blankeste bilen på parkeringsplassen. Kommer i løpet av påsken til å ta en oppfriskning på behandlingen og gå over for å fjerne det som måtte være av småriper på bilen. I tillegg vil rutene få lagt på aquapel som varer ca 6 mnd og vil selvfølgelig bli lagt på Svisswax så den holder seg blank og fin Samtidig så vil bilen få en komplett interiør rens også + skinnbehandling. Kan vurdere bytte i en bra touran fra 2007-2010 med mye utstyr. Har ikke peiling på hva jeg skal ta for denne men i leiet 200-220000 en plass tror jeg er fornuftig. Her får du en super bil som alle ting som har vært er tatt umiddelbart og er sykt godt passet på. Samtidig så får du blankeste bilen i gata. Håper denne blir i klubben og blir passet like godt på av neste eier som jeg har passet på den. Legger ikke ut så mange bilder her men kan sende mer ved interesse. Kan nåes på pm, mail (arild@remseth.com) eller på tlf/sms på 934 933 00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...