#1 Skrevet April 3, 2012 Sitter og lurer på om det er et lager på toppen av støtdemperen? Kan det stemme? At det muligens er røket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2012 Er vel ikke noe lager der, men er vel mulig demperen bare har løsnet, eller at den er helt gåen, og bunner ut i hver hump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2012 Er vel ikke noe lager der, men er vel mulig demperen bare har løsnet, eller at den er helt gåen, og bunner ut i hver hump... Oki, høres bra ut For har kjøpt Coil over sett til bilen. Bare håper det bare er å montere, at jeg slipper og skru sammen allt igjenn på grunn av et lager eller noe tull er røket hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2012 Der er et lager på toppen av demperen bak. Kjøp nytt om du skal bytte til coilovers. koster en 2-300 pr side. På min var det så defekt at demperen slo opp igjennom innerskjermen.. Ville også kjøpt nye fjærbeinslager fremme når du først skal bytte fjærbein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2012 Der er et lager på toppen av demperen bak. Kjøp nytt om du skal bytte til coilovers. koster en 2-300 pr side. På min var det så defekt at demperen slo opp igjennom innerskjermen.. Ville også kjøpt nye fjærbeinslager fremme når du først skal bytte fjærbein. Hva vist hull hos meg også Men no er det fikset med nye lagre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...