#1 Skrevet April 16, 2005 Hvordan bør jeg feste denne bakrute senkere på best mulig måte? LIM, hvilket? Erfaringer, anbefalninger, forslag mottas med stor takk =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2005 Jeg hadde slik på a4`n min. Festet den med rutelim jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2005 Sikaflex eller Tech7..... Fint og rent....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2005 Fått tak i sikaflex , elastiskt fugelim til liming og forsegling av betong, mur, tre keramiske fliser, o.l. Men den er vel ikke den riktige?? Vet ikke helt om jeg tør å bruke denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2005 hei. har ikke gjort dette selv, men trur nok det er greit å bruke sika beregnet på plast. (bakruta er vel av plast?) når du finner det limet du skal bruke kjøp en sterk tape f.eks ducktape . teip skikkelig i alle retninger slik at den ikke siger \flytter på seg før limet er ordentlig tørket. minimum 24 timer 5-25 grader celsius. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2005 sicaflex!!! Uten tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2005 Fikk du ikke med noe lim da du kjøpte bakrutespoilern? Følger som regel med sikaflex. Hvis du skal bruke teip for å holde fast spoilern så vær litt varsom med hva slags teip du bruker. Limen etter teipen kan sitte noe grønnjævli etterpå... og å pusse det vekk vil gi litt "blasse sår" i lakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...