Anbefalte innlegg

Hei !

lurer på om noen her vet hvor man får kjøpt luftfjørings kit til en 1983 vw Rabbit ( Golf ) GTI ?? ..

takker og bukker for svar ! :):tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en Cab i klubben med Luft.

Brun med hvitt skinninteriør,

Greier ikke finne tråden akkurat nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar folkens ! :)

sitter egentlig bare å venter på at her skal komme inn en å si at han har erfaring med luft, og det og det er bra, og det er ikke bra .. hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mange med luft her på forumet så kompetansen er her :)

Selv har jeg en Mk2 og en Mk6 på luft.

Jeg vil anbefale dette settet egentlig http://bagriders.com/modlab/products/MK1-GOLF%7B47%7DGTI-FULL-KIT-WITH-TOUCH-PAD-E-LEVEL-SYSTEM.html Airlift belgene er utrolig bra. Bra kvalitet til en grei sum. Accuair E-level er helt overlegent da det har høydesensorer på hvert eneste hjul slik at høyden på bilen blir den samme for hver gang du trykker på kjørehøyden uavhengig av last i bilen. Selve montering av luft er veldig enkel. Du har litt mere montering med dette settet pga høydesensorene, men ingen umulig oppgave

Hvis du synes det settet blir for dyrt og overdrevent så vil jeg anbefale Airlift V2 styringen. http://bagriders.com/modlab/products/MK1-GOLF%7B47%7DGTI-FULL-KIT-WITH-AUTOPILOT-V2-MANAGEMENT.html Samme belger som det første settet bare at denne styringen er trykkbasert.

Hvis bilen er en showbil/go værs bil så hadde jeg kanskje valgt V2 da denne koster endel mindre og er lettere å montere. Man er ikke så avhengig av å så nøyaktig kjørehøyde som man får med E-level.

Begge settene er bra og kan fint anbefale begge to. På mk2en min så har jeg Airlift V1(forgjengeren til V2) og denne funker veldig bra i den bilen siden jeg ikke bruker den som en bruksbil og man kommer bra lavt med det :) På mk6en har jeg Accuair E-level da det er bruksbilen og kjører med mye forskjellig last. Full bil osv, da ordner styringen alt automatisk og jeg slipper å tenke på å måtte fylle i mere luft når jeg skal ha passasjerer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle likt hatt dette på gamle C4'n,,,, fant ingen sett til den

Kunne blitt litt kult,,,,

Sent from my ST17i using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mange med luft her på forumet så kompetansen er her :)

Selv har jeg en Mk2 og en Mk6 på luft.

Jeg vil anbefale dette settet egentlig http://bagriders.com/modlab/products/MK1-GOLF%7B47%7DGTI-FULL-KIT-WITH-TOUCH-PAD-E-LEVEL-SYSTEM.html Airlift belgene er utrolig bra. Bra kvalitet til en grei sum. Accuair E-level er helt overlegent da det har høydesensorer på hvert eneste hjul slik at høyden på bilen blir den samme for hver gang du trykker på kjørehøyden uavhengig av last i bilen. Selve montering av luft er veldig enkel. Du har litt mere montering med dette settet pga høydesensorene, men ingen umulig oppgave

Hvis du synes det settet blir for dyrt og overdrevent så vil jeg anbefale Airlift V2 styringen. http://bagriders.com/modlab/products/MK1-GOLF%7B47%7DGTI-FULL-KIT-WITH-AUTOPILOT-V2-MANAGEMENT.html Samme belger som det første settet bare at denne styringen er trykkbasert.

Hvis bilen er en showbil/go værs bil så hadde jeg kanskje valgt V2 da denne koster endel mindre og er lettere å montere. Man er ikke så avhengig av å så nøyaktig kjørehøyde som man får med E-level.

Begge settene er bra og kan fint anbefale begge to. På mk2en min så har jeg Airlift V1(forgjengeren til V2) og denne funker veldig bra i den bilen siden jeg ikke bruker den som en bruksbil og man kommer bra lavt med det :) På mk6en har jeg Accuair E-level da det er bruksbilen og kjører med mye forskjellig last. Full bil osv, da ordner styringen alt automatisk og jeg slipper å tenke på å måtte fylle i mere luft når jeg skal ha passasjerer.

takker og bukker for meget bra svar ! :)

denne bilen skal bli brukt litt da, så er vell Accuair E-Level som er tingen da .. men hvor lavt får man bilen på lavest ? .. setter den seg helt ned på bakken eller ? er det slik at du botner demperne eller legger karosseriet seg på bakken ?

Lagt til etter 4 dager 14 timer:

forresten ! .. om noen har ett luftfjørings kit liggende eller vil oppgradere så er jeg intresert i å kjøpe ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.