#1 Skrevet April 3, 2012 Er det noen som har overhalt servopumpe på 200 20vt? Evt om hvordan det var å demontere/montere? Resultat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2012 Jeg vet om flere kyndige som har prøvd, men ingen som har fått det til uten at de lekker i ettertid. Deler skal visst være greit å få tak i, men jeg har skjønt såpass at det er en jobb det er bare å drite i. Jeg mener dette også har vært diskutert på forumet før hvis du søker litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2012 servopumper er vel ikke dyre sakene det? om man kjøper utenlands er et greit trykk i dem (100-140bar ish) så toleransene er små 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2012 Kjøpte ny servopumpe til min '90 Audi 100 i fjor sommer. Kostet en tusenlapp. Hadde nok kjøpt en ny (overhalt) istedet for å overhale selv gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...