#1 Skrevet April 3, 2012 (endret) Noen som veit om det er samma turbo på afn og avg motor? Har en 2000 mod Audi a6 1.9 tdi som trenger ny turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2012 AFN og AVG motor har samme turbo ja Delenummer: 028 145 702 H 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2012 Har fått tak i en turbo nå men siste bokstav i delene slutter på R og ikke H har det noe og si? Delenummer: 028 145 702 H er det som sto i og den jeg har fått er 028 145 702 R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2012 da var turboen bytta og det hjalp ikke en dritt. Noen forslag? Bilen går dårlig og lager en rasle lyd ved pådrag. fleksi røret etter turboen virka ikke bra, kan eksos lekkasje derfra gjøre så bilen går dårlig? er ikke stor lekkasje trur jeg for hører ikke noe annet en denne raslinga. kat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2012 Kobla fra lmm nå og prøvde den en tur, bilen gikk dårligere men rasle lyden bore borte. Virka som bilen gikk bedre igjen når jeg kobla til lmm men det skal jeg ikke si sikkert. Forslag før jeg bytter lmm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2012 Har du lest ut event. feilkoder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2012 Glemte og skrive det, ingen feil koder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2012 (endret) da har jeg prøvd og bytte luftmasse3 måler og det hjalp ingen ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2012 Ingen som har noe forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2012 Her var det dårlig med respons!!!! Hvis catalysator er tett vil det hjelpe og løsne eksos ved turboen for og sjekke om det er tilfelle? Kan det være egr som gjør dette? Bilen går som en bøtte møkk men har lagt merke til ved pådrag så ryker den temelig mye, røyken er sot svart ikke blå eller hvit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2012 Sort røyk kan tyde på luftlekkasje(sprekk i en slange feks) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2012 Uten LMM går den i nødmodus, så da lader den heller lite, er nok derfor den rasle lyden er borte. Sjekket alle luftslanger? Vri og bøy på de. Hvordan er slangene til intercolleren? Kanskje de er full i oljedrit siden du har byttet turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...