Hvilken friskluftmaske vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Er ny i gamet og lurer på erfaringer med friskluftmaske og hvilken som er best. Skal lakere i en veldig liten boks. Fikk beskjed om jeg kunne få det jeg ville. Og da lurer jeg på hva det er?

 

Mvh Bjørn Ove Hjelle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker sata vision på jobb, og er ganske fornøyd med den! :) Grei å ha på, og beltet er ikke så stort.

Minnes ikke om du må kjøpe det hver for seg eller om belte føller med maska.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter litt frem og tilbake bruker jeg kun

3M 7500 Series Half Mask Paint Spray/Pesticide Respirator

 

3M7502.jpg

 

sammen med friskluft tilkobling som jeg setter istedet for filter

 

3m-sa-2000lp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svein Tore, kor kjøpes dette til en ok pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en halvmaske som den 3m 7500 serien er nok bare for å lure seg selv.. greit du ikke puster inn løsemidler når du bruker en slik, men om du ikke har beskyttelse over øynenen så tar du inn en del løsemidler der oxo..

 

vil anbefale en sata helmaske,litt ekkel å bruke til du blir vant med den.. men det er det som er best..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei aldri vant med det helmaske greier så stemmer nok det, men i en bra lakkboks er ikke det noe problem, men i garasjer og plasser med mindre avsug legger det seg godt på øynene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.