#1 Skrevet April 3, 2012 Er ny i gamet og lurer på erfaringer med friskluftmaske og hvilken som er best. Skal lakere i en veldig liten boks. Fikk beskjed om jeg kunne få det jeg ville. Og da lurer jeg på hva det er? Mvh Bjørn Ove Hjelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2012 Bruker sata vision på jobb, og er ganske fornøyd med den! Grei å ha på, og beltet er ikke så stort. Minnes ikke om du må kjøpe det hver for seg eller om belte føller med maska. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2012 etter litt frem og tilbake bruker jeg kun 3M 7500 Series Half Mask Paint Spray/Pesticide Respirator sammen med friskluft tilkobling som jeg setter istedet for filter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2012 Svein Tore, kor kjøpes dette til en ok pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2012 ebay ? har altid fått det med jobben. hehe http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=3m+7500&_sacat=See-All-Categories eneste er friskluft systemet 3M BACK MOUNTED ADAPTER eller noe slikt tydeligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2012 en halvmaske som den 3m 7500 serien er nok bare for å lure seg selv.. greit du ikke puster inn løsemidler når du bruker en slik, men om du ikke har beskyttelse over øynenen så tar du inn en del løsemidler der oxo.. vil anbefale en sata helmaske,litt ekkel å bruke til du blir vant med den.. men det er det som er best.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2012 blei aldri vant med det helmaske greier så stemmer nok det, men i en bra lakkboks er ikke det noe problem, men i garasjer og plasser med mindre avsug legger det seg godt på øynene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...