Anbefalte innlegg

Hey hå... jeg er ute etter nye felger jeg kan bruke om sommeren.. blir jo nye dekk også...

Men mitt problem er at jeg overhooode ikke har peiling på felger.

 

Jeg er egentlig ute etter orginale audi felger... Men så kom jeg over noen annonser på finn, men spørsmålet er da; er dette ordentlig felger, el virker det som no yalla greier jeg burde styre unna?

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32929436

 

el

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=33819306&reference=2012/3/vertical-5/20/6/338/193/06_748552645.jpg

 

Hjelp anyone?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som begge er billige replica felger, personlig hadde jeg styrt unna.

 

Hva er budsjettet ditt og hva liker du av felger¨

 

Mulig jeg har et sett med 4 orginale R8 framfelger til salgs snart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er keen på orginale audi felger som er litt freshee.. men de er jo så dyre om jeg skal ha de feteste.

Skla lakkere bilen så er egentlig ikke keen på å bruke mer enn 5-6000kr :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Alt" som selges på Finn er replika. Det finnes sikkert unntak, men de vil nok ha betalt deretter også. Replika fungerer helt greit til vanlig bruk.

 

Hva er så din oppfatning av "freshe" felger? Alle har forskjellige meninger om hva som ser bra ut. For eksempel er det noen av disse du kunne tenke deg?

Det er også et eget område på forumet hvor det selges brukte felger. Kan være noen funn innimellom der til en grei pris.

 

Skal du ha nytt, så blir det neste å se på felgdimensjonen. Originale sommerfelger på din bil er vel 17" vil jeg tro. Igjen går det på preferansen. Skal du ha det til å se mest mulig originalt ut? Litt mer info rundt hvordan du vil ha det enn "fresh", så får du nok noen forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.