#1 Skrevet April 4, 2012 Hei! Sliter med at når jeg skal spyle bakvinduet, så kommer det ingenting ut, men all spylervæsken legger seg heller i bakdøren. Tok bort dekselene og kom til selve "motoren" da. Ser ut som det lekker fra dekselet, hvor man putter slangen til (se bilde 1). Skrudde av denne også, og inne i motoren, så ser det ut som den er brekt av? Sjekk bilde 2. Tenkte da at jeg må av med hele den motoren der, men den er jo koblet direkte til vindusviskeren? Er det bare og dra den rett av, eller er det noen form for skruer der? Har en Audi A6 2000 1,8t STV. Bilder: Takk for all hjelp! :-) Edit: Ikke mulig og bruke imgw tag her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2012 Det er nok gjennomføringen til spyleren som har gått av ja. Min søster hadde samme problemet på sin 97 A4. Der var det ikke mulig å kjøpe selve spylergjennomføringen som en løs del, men man var nødt til å kjøpe komplett mekanisme. Er man lur, oppfinnsom og nevenyttig så går det an å reparere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2012 (endret) Hmm, er vell lettest og bare kjøpe ny? Hvor får man kjøpt slike? Klarer ikke finne noen på ebay, så er vell lurt og høre med bilopphugger? Er disse like på alle modellene? Tenker da på V6 osv, iforholdt til 1,8t. Edit: Fant på ebay nå: http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-A6-VW-Passat-Windshield-Wiper-Motor-Rear-Meyle-Brand-NEW-/150770422901?fits=Make:Audi|Year:2000&hash=item231a9e1475&item=150770422901&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr#ht_1565wt_1396 Må vell gå an og få det litt billigere? Er vell en bilopphøgger som har en Audi A6 i deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2012 Tror eg bet rundt 1300kr hos møller,for samme til en allroad 2002,,,,,, er et metall rør,som går igjennom akslingen og til dysen, Prøvde meg på en liten rep, men greide knekke spyle dysen, og ga opp. Var forøvrig metall røret som var eiret opp hos meg,,,, Sent from my ST17i using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2012 Søkte litt rundt og fant ut at ebay.de er mitt nye førstevalg ang deler til audien. 37 Euro for en helt ny del, er ikke feil ;-) http://www.ebay.de/itm/SCHEIBENWISCHERMOTOR-HECK-HINTEN-WISCHERMOTOR-/390404346699?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AAudi%7CModel%3AA6+Avant&hash=item5ae5e9934b#ht_5606wt_986 Men for og koble den av selve dysen på vindusviskeren, er det bare og dra eller må man skru? Synst jeg ser litt gjenger på den tappen som går inn til dysen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...