#1 Skrevet April 4, 2012 Noen som er hjemme, eller har alle dratt til fjells/Sverige? Jeg har vakt, så er bare rundt dørene her hjemme, skrik ut om det er interesse for lokallagsmøte i morgen. Blir vel 19.30 på McDonalds Oasen som vanlig i så fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2012 Skal satse på pg møte opp. Men ingen garanti. Har innlevering av bacheloren 4. Mai så er hektisk fremover:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2012 Jeg kjører til Sverige i kveld, så jeg kan ikke. Har fridtjov fått lånt banen på årabrot nå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2012 Trur ikkje skjer torsdag er bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2012 Derfor jeg skrev et spørmålstegn i parantes, og lurte på om alle er bortreist nå i påsken. Ser ut som et særdeles dårlig oppmøte til nå (2 stk.) så tviler på at det blir noe i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2012 Eg blei nok hima i detta pølseværet her:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2012 Ble ikke noen tur på meg heller; har nok å ta meg til hjemme, drittvær, kun 2 stk (inkl. meg selv) som hadde sagt at de kunne ta turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2012 Godmorgen :-) Hadde det vært ein idè å ha ei egen siå på facebook for lokal laget eller ? Hadde vært litt enklarre for oss så " bur " på jobb å følla med hvis det skjer nåke på haugalandet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2012 Det hadde vært en kjempe ide, ser det er flere lokallag som har det. Fort gjort å hive opp en lukket gruppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2012 Burde være gjennomførbart det, høre med vår emminente lokallagsleder Fridtjof om det kunne vært aktuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2012 Kjempegreier :-) Litt lettarre å få med seg ka så skjer :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2012 Jeg har vært på fjellet hele påsken uten Internett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2012 va det ett greit forslag syns du Fridtjov ? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 11, 2012 va det ett greit forslag syns du Fridtjov ? :-) Er mulig det, men forumet må uansett være hoved kominkasjon. (pga: - på facebook får ikke klubben god kontroll med hvem som betale kontigenter ol. - ikke alle er på facebook/ønsker å være der) Går også å lage en sammle tråd om klubbmøter, då vile en få mail angående møter osv når noe skrives der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 14, 2012 Ser den ! :-) me kan alltids holda oss her , å vær litt flinkarre å vær innom å se :-D E det nåken planer for sammenkomstar frammøve eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 15, 2012 Ser den ! :-) me kan alltids holda oss her , å vær litt flinkarre å vær innom å se :-D E det nåken planer for sammenkomstar frammøve eller ? April ble dårlig grunnet påsken og det, men mai blir det lokallags møte og banekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...