Anbefalte innlegg

Vet ikke om denne tråden ligger på riktig sted, men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike lykter som dette? helst ikke så dyrt. kan godt være brukte :)

1297544518_166470143_1-Zdjecia--Audi-A4-B7-prawy-xenon-ORYGINAl.jpg

7805_x600.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bi-xenonlykt du tenker på? Jeg pleier å lete på ebay.de etter deler, slik som her.

NBS selger disse til 2995 per side. Står ikke noe, men vil tro de er brukte.

Ser for meg at dette er en drittjobb å ettermontere, hvis det er det du skal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, eller er litt usikker. For jeg har sett noen lykter som dette, med halogen farge. Om du skjønner hva jeg mener.. Så lurer på om det er 3 forskjellige lykter, 1 halogen med reflektorer, 1 halogen med linser, og 1 med bi-xenon.. Vet du noe om dette? Jeg har montert xenon-kit på de lyktene jeg har nå (vanlig reflektorer), så jeg tenkte jeg bare sette xenon-kit inn i de med linser. Om det fungerer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes to utgaver, bi-xenon og halogen.

Ingen problem å ettermontere dette, men om du skal ha alt riktig/lovlig så skal nivåsensorer for høydejustering monteres på for- og bakaksel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes to utgaver, bi-xenon og halogen.

Ingen problem å ettermontere dette, men om du skal ha alt riktig/lovlig så skal nivåsensorer for høydejustering monteres på for- og bakaksel.

Vet du hvor mye det er for halogen med linser? Eller hvor jeg kan få tak i det til en billig penge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det en USA-utgave uten automatisk høyderegulering?

I USA er det jo ikke påbudt med automatisk høyderegulering.

Ville kanskje gjort det litt enklere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det er sant! En sånn som du sa, hadde vært perfekt. Men vet ikke hvor vanskelig det er å få tak i, og hvor dyrt det er..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvor mye det er for halogen med linser? Eller hvor jeg kan få tak i det til en billig penge :)

B7 ble aldri levert med linselykter uten xenon (Ikke euro-spec iallefall). Du kan kjøpe ettermarkedslykter med linser om du ønsker det. Men om du vil ha det oem så er det kun to valg…

Her er xenon fra ecstuning.com: http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-Quattro-2.0T/Lighting/Headlights/ES1884476/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant en side hvor man bare trengte å kjøpe linsene, man monterer de inne i de vanlige halogenlampene :) Vet ikke hvor mye styr dette er, men får gi det et forsøk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut at dette var mer komplisert enn det jeg trodde, så jeg ga opp hele prosjektet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.