#1 Skrevet April 4, 2012 Hei. Som jeg har nevnt i tittelen så er bilen litt tung startet. Kan nevnes at det nylig har blitt byttet bensinpumpe samt drivstoffilter. Hadde oppe en tråd en stund tilbake anngående at bilen min ruser seg ved kaldstart eller hvis den har stått en stund fra 3-4 t til 1 døgn. Kom vel fram til at det var tomgangsregulatoren. Så kan dette ha noe med at den er litt tungstartet? Noen som har noe tips? Mvh. Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2012 Ingen som har noe tips ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2012 Du burde prøve å se om du får tatt en diagnose, det kan avdekke mulige feil. Ta også en fysisk sjekk for eventuell falsk luft eller andre synlige feil som dårlige slanger til veivhusventilasjon etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2012 Okei skal se hva jeg får til. Takk for svar per henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...