#1 Skrevet April 4, 2012 (endret) Hei Lufter disse felgene for salg da det frister med noe nytt. Felgene er 8,5x19" et48 med Falken FK452 215/35-19. Dekkene er helt nye og bare kjørt rundt 1000km. Felgene har noen små steinsprut merker men er ellers i bra stand. Utrolig tøffe felger som det ikke er så utrolig mange av i norge. noen bilder jeg tok istad Dette er den eneste merke jeg kunne finne på noen av sentrene. kan kanskje fylle igjen med sølv lakkstift så blir den ikke så synslig lengre også noen steinsprut her. kan sikkert også fylles med en lakkstift da du ikke legger så godt merke til de i virkeligheten. 7000,- eller bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2012 LYST PÅ! Har vel ikke lyst på noen omanyt reps vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2012 Du har PM.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2012 LYST PÅ! Har vel ikke lyst på noen omanyt reps vel? Beklager. Vurderer å gå ned til 18" selvom omanyt er utrolig fete felger Du har PM.... svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2012 Passer de på golf 5? Tar du innbytte i Audi rs6 replica 18" felger. med mellomlegg i fra min side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2012 Hei Sendte PM til deg i går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2012 Sendte deg også PM igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2012 Fått noen bud på felgene? Kan være av stor interesse selv om jeg må ha store spacere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 6, 2012 (endret) wow. overasket over responsen på disse felgene. Har fått inn noen bud og akkurat nå så er det på 8500,- Er fortsatt usikker på å selge da jeg liker felgene veldig godt og har ikke sett mange av disse i norge... lagt til noen nye bilder i første tråden Lagt til etter 42 minutter: bud på 8600,- nå. Lar dette stå til kl 20 imorgen. Lagt til etter 8 timer 25 minutter: SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...