#1 Skrevet April 4, 2012 (endret) Legger ut her for kompisen min som vil kjøpe en D/TD Golf eller Jetta 2! Helst på Østlandet. Nesten alt av interesse, men helst noe kjørbart. fredrikye@gmail.com eller jerichojoycorrales@gmail.com http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36396008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2012 Jeg er også interessert i å bytte min Golf mot en D/TD Golf eller Jetta, 1 eller 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2012 Noen som helst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2012 Jeg vurderer bytte i en hvilken som helst bil med diesel, VW, Audi eller MB. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2012 En kamerat av meg har en golf MK2 TD som har pent interiør men litt slitent extriør, går greit litt rust her å der, det som trenger å byttes er foringer foran + tromler bak å en liten runde lakk. herligheten skal han ha 2000.- for sen meg en PM viss du eller kammeraten dinn er enteresert så kan jeg få tatt no bilder evt mere info(er ikke 100% sikker på standen den er i nå, stått lagra i låve i 1.5 år) Mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...