#1 Skrevet April 4, 2012 Noen som har en bakfanger til Audi 80 B4 liggende? Må være grønn, i god stand og fra en bil uten hengerfeste (hvis det er skjært plass til dette). Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2012 jeg har to grønne biler stående, skal sjekke status på dem i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2012 jeg har to grønne biler stående, skal sjekke status på dem i morgen Er det denne 80 B4 sedanen med spoiler som står i bakgrunnen på bildene du sente meg på mail? I så fall er det riktig farge og jeg er interessert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2012 Er det denne 80 B4 sedanen med spoiler som står i bakgrunnen på bildene du sente meg på mail? I så fall er det riktig farge og jeg er interessert! Nei det er bruksbilen min det, har en med lik farge men den var det stort hull i bakfangeren på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2012 Bump! Kan få en på huggeren her for 500-lappen, men den er det skjært ut hull til hengerfeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2012 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2012 skal sjekke i morra for har ein grønn bakfanger til avant=) men usikker åå om det er hengerfeste på den=p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2012 skal sjekke i morra for har ein grønn bakfanger til avant=) men usikker åå om det er hengerfeste på den=p Flott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2012 Har til uten hengerfestet=) men har knekt av ein bit på undersiden av fangeren ved siden av der eksosen går ut. Kan sende mms? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...