#1 Skrevet April 5, 2012 Har en avic x3 som aldri har blitt noe særlig brukt, bare prøvemontert. Alt ligger i eske med 2 DVD kartlagt. Hbo 2000 el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2012 sender du denne med post eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2012 Ingen problem. Tar du den nå får du den for 2 inkl. Frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2012 kan jeg prøve meg på 1800 med frakt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2012 njæe... da må det bli forskuddsbetaling. oppkrav spiser opp dollar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2012 det er greit for meg det. men er den synlig brukt ? eller er den å regne som ubrukt? tar den usb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2012 Ikke synlig brukt. Såvidt jeg vet er disse uten usb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2012 tar den jeg. sender du meg betalingsinfo på pm eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2012 den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...