1997 Passat 3b sedan 1.8 delebil + diverse

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en delebil her om dagen, har nå plukket det jeg skulle ha (innerskjerm,frontfanger, høyre skjerm foran).

 

Så om noen er interessert i deler eller hele bilen, så send meg gjerne en PM, eller ring meg på 95796819 etter klokken 16 om dagen. Har et foreløpig bud på Motor og girkasse på 2500,- ellers er det bare å komme med etterspørseler og bud på det dere måtte ønske :)

 

Bilen befinner seg på Ågotnes på Sotra utenfor Bergen

 

Utenom så har jeg: deksel til elektriske vinduer og dørlås førerside (sort med treverk), et par originale lykter, 55w H1 xenonkit 4300k (nytt), sportinnsatsfilter, original grill med emblem, speilglass med ødelagt varmelement, oljepåfyllingslokk, orignal borg warner k03 turbo (fungerer men er sliten).

 

Litt bilder:

IMG_0993.jpg

 

IMG_0995.jpg

 

IMG_0997.jpg

 

IMG_0999.jpg

 

IMG_1003.jpg

 

IMG_1005.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på drivaksling Venstre og Høyre? Forutsatt at de er i grei stand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM sendt! :)

 

Kan også legge til at girkassen skal visstnok være overhalt for ikke så lenge siden, men det har ikke jeg kompetanse til å bekrefte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Int. I komfort enheten som ligger i gulvet på førerside. Har du et delenr. På denne så jeg kunne sjekket mot min?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.